Гарантія

     Продукція, придбана на сайті grandstream.net.ua має гарантію на експлуатацію, не залежно від того, придбана вона за повну ціну або зі знижкою.

Умови гарантії відповідають вимогам Закону «Про захист прав споживачів» та чинним стандартам.

Обов'язковою умовою обміну по гарантії є наявність фабричної упаковки (якщо вона є), повна комплектація і документи, що підтверджують придбання.


Терміни та порядок надання гарантії на товари:

  • Гарантійний термін експлуатації нараховується з дня отримання замовлення споживачем і становить від 14 днів до 5 років в залежності від сервісної політики виробника.
  • Питання що стосуються якості продукції приймаються по телефону менеджера інтернет-магазину.
  • Гарантія не поширюється на комплектуючі та аксесуари (комплектуючі у виробах, витратні матеріали, аксесуари, кабелі, перехідники, документацію, програмне забезпечення, упаковку, батарейки, зарядні пристрої, зовнішні антени, пр.), Які можуть йти в комплекті з товаром, за винятком самого товару.


Обмін і повернення товару належної якості, в разі невідповідності очікуванням здійснюється протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».


Гарантійні зобов'язання і гарантійне обслуговування не поширюється на Товар в разі:

  • випадкового пошкодження (дефекти завдані клієнтом);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
  • ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі;
  • пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинене збоями або невідповідністю стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;
  • ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • природний знос елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;
  • пошкодження або ненормального функціонування вироби викликано програмами;
  • пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинене використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення;
  • наявності на виробі ознак ремонту не уповноваженими особами.

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку / акту сервісного центру, авторизованого виробником Товару, про те, що умови експлуатації не порушені.


Правила повернення непродовольчої продукції відповідно до закону про захист прав споживача:

  • Товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. П .;
  • Товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
  • Збережені всі ярлики і заводське маркування.

Придбаний товар повертається в наступному порядку:

  1. Товар має бути повернуто тільки через сервісний центр і тільки в термін 14 календарних днів з моменту придбання;
  2. Сервісний центр проводить експертну оцінку в період до 14 календарних днів і робить висновок;
  3. У разі позитивного рішення сервісного центру, повернення коштів проводитися протягом 7 календарних днів
  4. У разі негативного рішення сервісного центру, товар повертається клієнтові і видається висновок.

Для звернення вам необхідно мати товар і документи, що підтверджують придбання.

Для обміну або повернення товару неналежної якості необхідно зв'язатися з менеджером інтернет магазину за номером телефону +38 (098) 22-49-555.

Подробиці пересилання уточнюйте по телефону +38 (098) 22-49-555.

Всі витрати з доставки товару оплачує відправник.